Лист-звернення до мешканців та гостей міста

 

Шановні львів’яни та гості нашого міста,

у понеділок, 16 травня 2017 року, ми презентували результати планування проекту реконструкції вулиці Степана Бандери. Ця подія зумовила інтенсивні дискусії у Фейсбуці та місцевих медіа.

Цим листом ми - як координатори процесу планування - хочемо дати відповіді на найбільш важливі аргументи та запитання, які були зафіксовані в ході дискусії:

  1. Ескізний проект як рішення щодо майбутньої реконструкції вулиці було напрацьовано в рамках пілотного проекту “Вулиця для всіх”. Передумовою до реалізації проекту було визнання багатьма мешканцями та експертами потреби у покращенні планування вулиць Львова - як з точки зору технічних рішень, дизайну, так і самого процесу організації планування.

  2. Рішення, яке було презентовано, є пропозицією. Кінцеве погодження щодо рішення буде здійснено відповідними структурами міської влади.

  3. Це рішення було напрацьовано в рамках інтенсивного та прозорого процесу планування через залучення відповідних зацікавлених сторін (мешканці, власники бізнесу, представники громадських інституцій на вулиці Степана Бандери, пішоходи, велосипедисти, користувачі громадського транспорту, користувачі приватних автомобілів, маломобільні групи населення, батьки з дітьми) та знаходження балансу між різними інтересами (короткий звіт про процес планування тут, повна версія звіту буде згодом опублікована на сайті проекту www.street4all.org.ua).

  4. Сподіваємося, що проект буде прийнятним, зважаючи на велику кількість залучених зацікавлених сторін до процесу планування. Команда проекту доклала багато зусиль для того, щоб мотивувати мешканців брати участь у різноманітних зустрічах та долучатися до процесу планування (напр., організовувалися прес-конференції, поширення листівок на вулиці Степана Бандери, вуличні заходи).

  5. На основі думок різних зацікавлених сторін були розроблені технічні та дизайнерські рішення кваліфікованими експертами: Ігор Могила - відповідальний інженер, випускник кафедри транспортних технологій НУ “Львівська політехніка” з досвідом роботи у ЛКП “Львівавтодор” та ЛКП “Інститут просторового розвитку”; Торбен Хайнеманн - німецький консультант з Лейпцига (місто-партнер проекту), має освіту архітектора і транспортного інженера та є відповідальним за планування вулиць у місті Лейпциг; “А+С Україна” - організація, яка розробила симуляцію транспортного руху та є досвідченою українсько-німецькою компанією. Планування та симуляція грунтуються на обрахунках потоків пішоходів, велосипедистів та автомобілів, зробленого кафедрою транспортних технологій НУ “Львівська політехніка”.

  6. Львів - це Львів, тому потребує особливих рішень, притаманних саме цьому місту. Проте є сенс у Львові також використовувати досвід інших міст. Рішення, запропоновані для вулиці Степана Бандери, були успішно реалізовані також у Відні та Лейпцигу. Під час напрацювань менеджери проекту часто зверталися до досвіду Лейпцига.

  7. Планування вулиць є комплексним завданням, оскільки зачіпає інтереси великої кількості зацікавлених сторін, а сам простір вулиці є обмеженим. Різні рішення є можливими, та кожне із них має свої плюси і мінуси. Ми активно обговорювали різні варіанти, тому переконані, що наше кінцеве рішення є найбільш збалансованим. Звичайно, різні аспекти рішення можуть бути змінені, та це потягне за собою зміну інших аспектів. Наприклад, можна влаштувати окремі лінії руху для громадського транспорту, але це означає, що не буде місця для старих дерев на вулиці чи для велосипедистів. Покриття проїжджої частини може бути з бруківки, але це означатиме збільшення шуму, вібрацій та значне обмеження швидкості руху.

  8. Очевидно, що бруківка має велике значення як особливість міста Львова. Водночас, вона має мінуси, серед яких шум, вібрація та небезпека на дорозі. Віримо, у Львові можливо знайти хороше дизайнерське рішення, яке підкреслить самобутність міста, при цьому не вдаючись до покриття бруківкою всіх вулиць з інтенсивним транспортним рухом. В межах наступних етапів проекту ми спробуємо знайти такі рішення. Також будемо залучати усі зацікавлені сторони. Радо запрошуємо вас до участі.

  9. Ми зрозуміли, що багато мешканців Львова переживають за те, щоб бруківка не була об’єктом корупції. Бачимо також потребу у створенні прозорої системи перенесення бруківки з дороги на інші громадські простори міста, де вона є потрібною і зможе підкреслити ідентичність міста. Ми виступимо з ініціативою щодо розробки цієї “системи”. Ваші ідеї також заохочуються.

  10. Ми завжди раді презентувати і пояснювати рішення, які пропонуються для вулиці Степана Бандери, та процес, який призвів до появи таких рішень. Якщо у вас є потреба обговорити це питання у колі вашої громадської організації, ініціативи, політичної партії чи депутатської комісії, будь ласка, звертайтеся. Ми з радістю прийдемо на вашу зустріч та дамо відповіді на всі запитання.

    З найкращими побажаннями,

    Інститут міста, команда проекту “Вулиця для всіх”
Скачать новые шаблоны Joomla!