Якими повинні бути пішохідні зони вздовж вулиці Степана Бандери?

Спеціалісти ЛКП “Інститут просторового розвитку” на замовлення команди проекту “Вулиця для всіх” розробили пропозицію, яка може стати робочою при перетворенні пішохідних зон вздовж вулиці Степана Бандери. Так, концепція облаштування була розроблена на основі результатів обговорення від 20 квітня 2017 року та «Urban Cafe» від 10 жовтня 2016 року.

 

Саме на цих заходах були визначені основні принципи, які враховував дизайнер при створені ескізних планів, а саме:

  1. Оскільки, з метою зниження рівня шуму, для покриття смуг проїзду громадського транспорту / автомобілів замість бруківки було обрано асфальт, потрібно звернути особливу увагу на дизайн тротуарів, який би міг підкреслити особливість вул. С. Бандери
  2. Дизайн тротуарів, який було показано у ході попереднього планування вул. С. Бандери, необхідно розглядати в якості першого проекту, який потрібно переглянути
  3. Важливо досягти певного зонування тротуарів з перманентною «транзитною» зоною для руху пішоходів уздовж вулиці, зоною, яку зможуть використовувати сусідні крамниці, зоною для літніх майданчиків, велосипедної стоянки, тощо
  4. Дизайн, запропонований для тротуарів вул. С. Бандери, в майбутньому може бути використано і для інших вулиць Львова
  5. Потрібно брати за основу вдалі рішення, які уже впроваджено у Львові
  6. Важливо розробити особливий дизайн таких зон спеціально для Львова
  7. Запропоновані рішення повинні бути практичними з точки зору обслуговування
  8. Необхідно визначити в якій мірі різні ділянки вул. С.Бандери потребують спеціальних проектних рішень - це візуалізації елементів, які були обрані учасниками зустрічі як пріорітетні для використанні на вул.С.Бандери.

Ознайомитися із деталями презентації від Олександра Шутюка, дизайнера - урбаніста.

Звісно, задля грунтовного діалогу, 13 вересня 2017 року, було організовано ще одну публічну зустріч із усіма зацікавленими сторонами, користувачами та мешканцями вулиці, аби запрезентувати напрацювання та отримати нові, конкретизовані зауваження та пропозиції.

«На вулиці є чіткий поділ фасадів будівель на активні і пасивні. Активні фасади – це ті, які взаємодіють з людиною, де є вітрини магазинів, входи до закладів харчування. Переважно вони розташовані на протилежному від «Львівської політехніки», південному боці вулиці. Навпроти ж, на північному боці вулиці, є багато пасивних фасадів навчальних закладів, з парканами тощо. Виходячи з цього, на вулиці є два основні типи тротуарів. Перший – «комерційний» біля активних фасадів, де відбувається транзит пішоходів і потрібне паркування та літні майданчики закладів. Другий – «рекреаційний», де сам тротуар трохи ширше і там логічно розміщувати вуличні меблі, освітлення та додаткове озеленення», – розповів Олександр Шутюк. Усі ці зони матимуть різні типи покриття, щоб пішоходи їх відрізняли. Транзитна зона буде покрита крупною тротуарною плиткою, зручною для ходіння, а зона літніх майданчиків – дрібною кам’яною бруківкою, щоб сигналізувати пішоходам про те, що на цій ділянці можливі перешкоди. Вузьку технічну зону замостять найдрібнішою бруківкою, аби в разі потреби її можна було легко зняти і встановити у цій зоні додаткові антипаркувальні стовпці чи інші конструкції.

Більше деталей щодо обговорення.

Скачать новые шаблоны Joomla!