Новий простір поблизу церкви св. Ольги і Єлизавети: як створити альтернативні варіанти облаштування?

 

“Простір частини вулиці С. Бандери перед церквою св. Ольги і Єлизавети, має переважаючий лінійний характер, а людські потоки, що його перетинають, є здебільшого діагональними. Також для цього простору є характерним великі тимчасові скупчення людей, що очікують на громадський транспорт, тобто простір перед церквою св. Ольги і Єлизавети використовується як транзитний і як тимчасовий. Аналізуючи стан озеленення, ми виявили його здебільшого незадовільний стан, але й також багато можливостей його покращення.. У нашому рішенні ми пропонуємо трактувати простір частини вулиці С. Бандери, перед церквою св. Ольги і Єлизавети як вхідну, запрошуючу зону до самої вулиці С. Бандери і до міста загалом”, - коментує Ольга Криворучко, архітекторка, яка розробляла пропозиції щодо перетворення громадського простору біля церкви св.Ольги і Єлизавети.

В межах цієї зустрічі були запрезентовані напрацювання нового трафіку транспортного руху навколо церкви св.Ольги і Єлизавети від Ігоря Могили, керівника відділу стійких транспортних систем ЛКП "Інститут просторового розвитку" та обговорення нового дизайну громадського простору навколо церкви св.Ольги і Єлизавети від архітекторів Ольги Криворучко і Валентина Шароватова, громадська організація “Urban Ideas”.

Додамо, що планування пішохідної зони було здійснене на результатах громадського публічного обговорення, які відбулося в липні 2017 року

Як розповів керівник відділу стійких транспортних систем «Інституту просторового розвитку» Ігор Могила, різні варіанти облаштування дорожнього руху в цій зоні розглядали фахівці з України та Німеччини. Завданням було забезпечити на площі можливість велосипедного руху, створити комфортні умови передусім для пішоходів, велосипедистів і громадського транспорту, дозволити туристам насолоджуватись спогляданням церкви Святих Ольги та Єлизавети та облаштувати транспортно-пересадковий вузол. Відтак, проектанти пропонують закрити частину вул. Бандери перед костелом Ельжбети для руху приватних автомобілів. У разі закриття, автомобілі об’їжджатимуть цю ділянку по прилеглих вулицях Тобілевича, Федьковича, Шептицьких, пл. Кропивницького по своєрідному квазікільцю. Кожна з цих вулиць буде односторонньою, крім того, на цих вулицях доведеться значно обмежити паркування.

Архітектори Ольга Криворучко та Валентин Шароватов представили учасникам зустрічі свій проект перетворення площі Кропивницького на пішохідну зону. Раніше вони вже радились із мешканцями району. За словами Ольги Криворучко, пішохідна зона дозволить «зшити» розрізнені частини площі Кропивницького, деякими з яких зараз майже не користуються пішоходи.

Звісно, після експертних презентацій було активізовано обговорення серед учасників зустрічі, результати якого було зафіксовано та передано спеціалістам до розгляду.

Скачать новые шаблоны Joomla!