Лист-звернення до мешканців та гостей міста

 

Шановні львів’яни та гості нашого міста,

у понеділок, 16 травня 2017 року, ми презентували результати планування проекту реконструкції вулиці Степана Бандери. Ця подія зумовила інтенсивні дискусії у Фейсбуці та місцевих медіа.

Цим листом ми - як координатори процесу планування - хочемо дати відповіді на найбільш важливі аргументи та запитання, які були зафіксовані в ході дискусії:

  1. Ескізний проект як рішення щодо майбутньої реконструкції вулиці було напрацьовано в рамках пілотного проекту “Вулиця для всіх”. Передумовою до реалізації проекту було визнання багатьма мешканцями та експертами потреби у покращенні планування вулиць Львова - як з точки зору технічних рішень, дизайну, так і самого процесу організації планування.

  2. Рішення, яке було презентовано, є пропозицією. Кінцеве погодження щодо рішення буде здійснено відповідними структурами міської влади.

  3. Це рішення було напрацьовано в рамках інтенсивного та прозорого процесу планування через залучення відповідних зацікавлених сторін (мешканці, власники бізнесу, представники громадських інституцій на вулиці Степана Бандери, пішоходи, велосипедисти, користувачі громадського транспорту, користувачі приватних автомобілів, маломобільні групи населення, батьки з дітьми) та знаходження балансу між різними інтересами (короткий звіт про процес планування тут, повна версія звіту буде згодом опублікована на сайті проекту www.street4all.org.ua).

  4. Сподіваємося, що проект буде прийнятним, зважаючи на велику кількість залучених зацікавлених сторін до процесу планування. Команда проекту доклала багато зусиль для того, щоб мотивувати мешканців брати участь у різноманітних зустрічах та долучатися до процесу планування (напр., організовувалися прес-конференції, поширення листівок на вулиці Степана Бандери, вуличні заходи).

  5. На основі думок різних зацікавлених сторін були розроблені технічні та дизайнерські рішення кваліфікованими експертами: Ігор Могила - відповідальний інженер, випускник кафедри транспортних технологій НУ “Львівська політехніка” з досвідом роботи у ЛКП “Львівавтодор” та ЛКП “Інститут просторового розвитку”; Торбен Хайнеманн - німецький консультант з Лейпцига (місто-партнер проекту), має освіту архітектора і транспортного інженера та є відповідальним за планування вулиць у місті Лейпциг; “А+С Україна” - організація, яка розробила симуляцію транспортного руху та є досвідченою українсько-німецькою компанією. Планування та симуляція грунтуються на обрахунках потоків пішоходів, велосипедистів та автомобілів, зробленого кафедрою транспортних технологій НУ “Львівська політехніка”.

  6. Львів - це Львів, тому потребує особливих рішень, притаманних саме цьому місту. Проте є сенс у Львові також використовувати досвід інших міст. Рішення, запропоновані для вулиці Степана Бандери, були успішно реалізовані також у Відні та Лейпцигу. Під час напрацювань менеджери проекту часто зверталися до досвіду Лейпцига.

  7. Планування вулиць є комплексним завданням, оскільки зачіпає інтереси великої кількості зацікавлених сторін, а сам простір вулиці є обмеженим. Різні рішення є можливими, та кожне із них має свої плюси і мінуси. Ми активно обговорювали різні варіанти, тому переконані, що наше кінцеве рішення є найбільш збалансованим. Звичайно, різні аспекти рішення можуть бути змінені, та це потягне за собою зміну інших аспектів. Наприклад, можна влаштувати окремі лінії руху для громадського транспорту, але це означає, що не буде місця для старих дерев на вулиці чи для велосипедистів. Покриття проїжджої частини може бути з бруківки, але це означатиме збільшення шуму, вібрацій та значне обмеження швидкості руху.

  8. Очевидно, що бруківка має велике значення як особливість міста Львова. Водночас, вона має мінуси, серед яких шум, вібрація та небезпека на дорозі. Віримо, у Львові можливо знайти хороше дизайнерське рішення, яке підкреслить самобутність міста, при цьому не вдаючись до покриття бруківкою всіх вулиць з інтенсивним транспортним рухом. В межах наступних етапів проекту ми спробуємо знайти такі рішення. Також будемо залучати усі зацікавлені сторони. Радо запрошуємо вас до участі.

  9. Ми зрозуміли, що багато мешканців Львова переживають за те, щоб бруківка не була об’єктом корупції. Бачимо також потребу у створенні прозорої системи перенесення бруківки з дороги на інші громадські простори міста, де вона є потрібною і зможе підкреслити ідентичність міста. Ми виступимо з ініціативою щодо розробки цієї “системи”. Ваші ідеї також заохочуються.

  10. Ми завжди раді презентувати і пояснювати рішення, які пропонуються для вулиці Степана Бандери, та процес, який призвів до появи таких рішень. Якщо у вас є потреба обговорити це питання у колі вашої громадської організації, ініціативи, політичної партії чи депутатської комісії, будь ласка, звертайтеся. Ми з радістю прийдемо на вашу зустріч та дамо відповіді на всі запитання.

    З найкращими побажаннями,

    Інститут міста, команда проекту “Вулиця для всіх”

Шукаємо архітекторів для проекту "Вулиця для всіх"

Шановні архітектори,

Інститут міста спільно з Львівською міською радою та Міською радою міста Лейпцига, шукає підтримки архітекторів зі Львова у рамках проекту «Вулиця для всіх». У разі, якщо вас зацікавила така співпраця, просимо уважно ознайомитись із зазначеними нижче проектами і надіслати наступну інформацію на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 05 Червня 2017 року:

  • Лист з описом Вашого підходу до виконання завдання
  • Перелік виконаних Вами аналогічних проектів
  • Офіційні документи (диплом, реєстраційні і податкові документи Вашого підприємства)
  • Вартість Ваших послуг (за кожен етап)
  • Також необхідно зазначити, котрий із перелічених робочих пакетів Вас зацікавив.

Ми порівняємо отримані пропозиції та оберемо архітекторів, з якими будемо співпрацювати, у відповідності до наступних критеріїв:

  • Наявність необхідних документів
  • Вартість
  • Досвід роботи
  • Підхід

 

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ЗАВДАННЯ У ПРОЕКТІ

Просимо звертатися до нас у разі виникнення запитань.

Чекаємо на Ваші пропозиції!

З повагою,

Інститут міста / Команда проекту «Вулиця для всіх»

 

Опис відео симуляції руху на вулиці Степана Бандери

Коротко про відео симуляції руху на вулиці Степана Бандери, які розробили фахівці компанії А+С Україна відповідно до вихідних даних, наданих менеджерами проекту «Вулиця для всіх».

Презентація результатів планування вул. С. Бандери

 

Вчора команда проекту «Вулиця для всіх» (Інститут міста), спільно з партнерами (Інститут просторового розвитку, A+C Україна ) , презентували* попередні напрацювання партисипативного планування вулиці Степана Бандери, який тривав впродовж 2015-2017 років.

*Слід наголосити, що зустріч мала формат публічної презентації та ставила за мету представити широкій громадськості проміжні успіхи в напрацюванні плану вулиці,який стане основою для розробки детального плану та його затвердження.

На початку зустрічі, команда менеджерів проекту «Вулиця для всіх» розповідала про основні етапи розвитку цієї ініціативи, презентувала особливості процесу реалізації партисипативної частини планування вулиці. Також присутні мали змогу почути інформацію стосовно кількісних показників цього етапу та побачити карту руху проекту (переглянути презентацію проекту).

 Друга частина презентації була зосереджена на описі та характеристиках ескізного плану вулиці, який було розроблено спеціалістами ЛКП «Інститут просторового розвитку» на основі побажань та пропозиції від усіх зацікавлених сторін цього процесу.

Після представлення ескізного плану вулиці, було запрезентовано відео симуляції руху на вулиці Степана Бандери, яке створено на основі даних дослідження* трафіку пішоходів, автомобілів, велосипедистів на вулиці. Звісно, відео симуляції руху відповідає вихідним даним ескізного плану вулиці Степана Бандери (дослідження було розроблено спеціалістами НУ «ЛП»).

Наприкінці зустрічі Штефан Габі, менеджер проекту «Вулиці для всіх», розповів про майбутні плани команди, зокрема, про реконструкцію простору навколо костелу Марії-Магдалини та площі Кропивницького біля костелу Ольги та Єлизавети, про можливі зміни на вулиці Професорській та напрацювання дизайнерської концепції для пішохідних зон на вулиці Степана Бандери.

Відео зустрічі:

Урбаністичний воркшоп: реконструкція громадського простору навколо костелу Марії Магдалини/Органного залу

Цільовою аудиторією цього воркшопу стали архітектори, які зацікавлені (та мають досвід) в процесі оновлення просторів, фахівців профільних інститутів та установ Львівської міської ради (управління екології та ландшафтного дизайну, управління архітектури, управління транспорту, ЛКП “Львівавтодор”, ЛКП ”Інститут просторового розвитку”.

В програму воркшопу, який тривав цілий робочий день, було включено:

  • презентація підсумків попередньої роботи щодо відновлення простору навколо костелу Марії Магдалини: аналіз напрацювань (в рамках попередніх зустрічей) спільно з мешканцями та спільно з архітекторами, спеціалістами у сфері транспорту;
  • дослідження простору навколо костелу Марії Магдалини (Львівський будинок органної і камерної музики) спільно з німецьким експертом Філіппом Гляйхе (архітектор міської ради Лейпцига);
  • групова робота над трьома напрямками оновлення простору:
    - безпосереднє облаштування простору (функціональні елементи і т.д)
    - організація транспортного руху навколо/поруч простору
    - можливі “перетворення ” вул. Професорської у системі оновленого простору.

Міська адміністрація Лейпцига має у своїй структурі підрозділ, фахівці якого створюють дизайн для громадських просторів міста та координують свою роботу документами, які затверджують використання тих чи інших матеріалів/елементів в конкретному просторі.

Це допомагає поліпшити якість громадського простору в місті, це створює умови якісного підходу до процесу планування та облаштування просторів для жителів міста. Відбувається синхронізація загальної концепції бачення простору в системі “вулиця”, “місто” з конкретним дизайн-завданням. Такий підхід, і наявність такої структури допомагає грунтовно прописати технічне завдання для архітектора, який буде виконувати цей проект.

“Було дуже добре працювати в міждисциплінарній команді з експертами у галузі транспорту та архітектури, тому що багато питань можна вирішити тільки разом. Звісно, ми все ще повинні навчатися співпрацювати на постійній основі. Нам вдалося визначити деякі основні принципи, що стосуються дизайну громадського простору навколо костелу Марії Магдалини. Ми також визначили деякі відкриті питання, які вимагають подальшого уточнення, наприклад, як зробити зручним для пішоходів перетин вулиці Степана Бандери та Генерала Чупринки, яким чином об’єднати ці три простори?”, - зауважив Штефан Габі.

Фотогалерея для перегляду моментів воркшопу

 

Скачать новые шаблоны Joomla!